Nya filmer...

Min blogg känns lite trist och halvdöd nu när jag är hos mamma, men det beror på att det inte händer så mycket när man är här, haha! Jag sitter ganska mycket fast i bushen, finns inte ens en normal bil hemma så jag kan åka iväg nånstans själv! Sviter man får ta, men det kändes onödigt att åka härifrån idag när vi ändå ska på seansen imorrn.
Idag släpps iaf två nya filmer på video som jag har längtat efter^^ Nämligen Grudge 2 och Saw 3! Hej, jag är lite efter, men det har bara inte blivit av än, haha! Måste bara lyckas få låna Sandra en kväll så vi kan beta av dom tillsammans! Lånade lite innehåll från videotoppen ifall nån har missat vad dom handlar om!

The Grugde 2
"Aubrey Davis anländer till Tokyo för att besöka sin syster Karen som ligger på sjukhus. Karen har mardrömmar om att förbannelsen ska hemsöka henne, men ingen tar henne på allvar. Tre skolflickor besöker ett övergivet hus och släpper ut en kraft de inte förmår kontrollera. En efter en drabbas invånare på olika ställen världen över av förbannelsen och en grupp människor samlas i kampen för att lösa förbannelsens hemlighet och rädda sina egna liv. The Grudge 2 är ännu mer skrämmande och brutal än sin föregångare."

Saw 3
"Den tortyrälskande psykopaten tillika seriemördaren Jigsaw har försvunnit. Dr. Lynn Denlon är ovetande om sin roll i Jigsaws grymma spel, en hisnande skräckfylld kamp mot klockan väntar. Saw III bjuder precis som de tidigare skräcksuccéerna i serien på allehanda uppfinningsrika behandlingsmetoder, nu har Jigsaw dessutom en ny topptrimmad tortyrkammare"
 
image210   image211


Kommentarer
Postat av: Rory.

Brushen kan var rolig ifall man gör det roligt :)

2007-03-14 @ 14:13:41
URL: http://rory.blogg.se
Postat av: sandra

på lördag kväll kan vi boka in film och massa godis... :)! hurra

2007-03-14 @ 14:49:13
Postat av: Magdalena

Då bokar jag in det sandra! It's a date x)

2007-03-14 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0