Promenad i solen...

Vaknade vid 8 imorse av ljudet från en traktor blandat med en hemsk tandvärk. Jag la mig kl 3 inatt. Nej, det är inte hål, det är en visdomstand som jäklas. Eller som håller på att växa fram snarare, haha! Den sitter verkligen så jag biter mig när jag ska försöka tugga på nånting, så jag är alldeles sårig inne på kinden och öm. Värsta dieten om jag inte kan äta snart!
Sen lyckades jag somna om ett tag, och drömde då att jag och några andra blev kidnappade. Jag tror att jag har sett för mycket på tv! Jag kände mig ungefär som värsta actionhjälten när jag lyckades ta mig därifrån, haha!
Sen väckte syrran mig sådär lagomt snällt när hon kom hit, för att hon tyckte at vi skulle ta en promenad, så det var bara att kliva ur sängen! Jag lyckades ordna ett stort ras på mitt sminkbord, så min nya hårspray landade rakt på min bara fot. Jag råkade köra nått slags djungelvrål, helvete vad ont det gjorde! Sen blev jag lila och fick en knöl, nice! Måste ha prickat nått extra känsligt ställe på foten^^
När vi var ute och gick så passerade vi två småpojkar på runt tio år, dom ba, tjena tjejer! Man ba, haha hej! Sen följde dom efter oss och frågade om i hade sett nån klass gå förbi. Man ba, öh nej vi gick liksom nyss förbi er^^ Efter en timme var vi hemma igen, och jag satt mig i soffan och åt en glass  solskenet. Såååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0