sex and the city...

Fastnade framför tvn igår och kollade på Sex and the city. Avsnittet var "Time & punishment", det är så himla bra! När Carrie står där i dörröppning och säger, You have to forgive me, you have to forgive me... typ 75 gånger till Aidan, man ba åh FORGIVE HER! Haha^^
Hur som haver, jag har varit vaken ett par timmar, men lämnade sängen för sista gången typ nyss. Måste börja göra mig klar för den lilla trippen till Hudik om jag ska hinna. Känns verkligen mycket spännande att åka till en mindre stad än min egna för att kolla på grejor!^^
Jag tror jag fungerar i lite slow motion idag också, gör jäkligt ont nånstans inne i kropppen när jag andas. Kan kanske vara lungorna jag är ute efter, men jag är ingen höjdare på kroppens anatomi, haha x)

Kommentarer
Postat av: Emma

Glada Hudik, är det inte så det kallas? haha

2007-03-06 @ 12:45:58
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hahaha jo Emma, det är ju det x)

2007-03-06 @ 17:18:03
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Emma

YEAH jag kan min geografi, hahaha! :D

2007-03-06 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0