Skolan...

Idag var jag uppe före tuppen! 06.10 ringde min väckarklockan på min rosa mobil. Anledningen var att få lift med Anders när han åkte in till jobbet så jag kom till stan. Jag la mig i sängen igen, men jag pallade inte sova när man ändå har vaknat, så jag låg och läste den nya tidningen från Kicks istället^^ Klev sen upp och läste dagens tidning till frukosten, sådör lagomt pensionäraktigt och hoppade därefter in i duschen. Mötte Marie nere vid Köpmangatan så vi tog en sväng in på Rummet, sen gick vi in på Media och hälsade på gamla lärare. Babblade alldeles för länge med Affe, Louise och Uffe innan vi tog en sväng in på Hedbergska också. Helt skumt att gå in vid stora entrén nu för tiden. Det var liksom snart ett år sen vi sprang ut där på trappen, överlyckliga av att gå ut först av alla studenter.
När man är så nära alla affärer måste man ju bara dra den vanliga rundan på stan också, så det var nästa punkt! Träffade även Malin en snabbis innan vi mötte upp syrran. H&M är ungefär himlen, så jag strosade där och kollade på alla prylar. Jag köpte en fuktcreme, en glansspray  till håret och Doves nya BUS-body lotion. Det är en ny variant på den gamla, men den här innehåller skimmer^^ Sen köpte jag en superhet ny BH i svart spets. Det var kärlek vid första ögonkastet, så det var bara att gå till kassan och se glad ut. Den ska komma till användning i sthlm har jag planerat! Haha, skojar bara^^
Nu har jag en miljon saker att göra, men jag ska börja med att byta låtar i min mp3, later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0