Små olyckor...

Jag kom bara på ett par punkter till om resan, haha! Det brukar ju inte gå helt smärtfritt nät vi är i farten, och denna gång var väl inget undantag.
På morgonen innan Universal så fönar jag håret precis som vanligt, svisch säger det så sitter jag fast med en stor hårtuss i hårtorken. Det var äkta smärta att ta saxen och klippa bort mig själv från den!
På T-banan från Johanneshov till centralen igårmorse höll Madde på att tippa omkull också. Det var fullt så vi stod upp med vår packning. Jag vet inte vart Madde hade sina händer, men tydligen höll hon inte fast sig när den åkte iväg. Duns, duns, duns, lät det innan hon träffade plexiglaset.  Och det gör hon framför mig, tröttaste i Sverige samma morgon som vi vaknar 05.15. Tjejen brevid frågade snabbt hur det gick, och jag började asgarva! Mina tårar bokstavligen rann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0