Sorg & Tillskott i familjen...

Jag hann ha en knapp sorgestund över att Timrå förlorade. Eller jag är ganska uppriven för det fortfarande faktiskt. Så himla orättvist! Inte för fansens skull utan mest för tränaren Kenta Johanssons som nu måste sluta för Timrå. Han kunde ju ha fått ett bättre avslut än åka ut i sudden death... Han som aldrig visar en min över hur han känner, kunde inte ens kolla in i kameran i intervjun efter, och man fick se när han skakade hand med alla spelare i laget i omklädningsrummet. Det var nästan så att tårarna skulle kunna spruta på mig, jag tycker det är hemskt! Det är en sak om man själv väljer att sluta, men att bli tvingad efter fem år som tränare. Fy f*n! Timrå är inte samma sak utan honom...
Som sagt hann jag knappt sörja, för min bror ringde nyss och berättade att bebisen är född! Hela familjen hoppades ju på en tjej, men det blev en liten pojke iaf, haha! Bort med mina silvriga ballerinaskor och alla klänningar som mamma har köpt. Attans!^^

Kommentarer
Postat av: ssssandra

Oooh vad kul med en pojke.... döp den till oscar efter oscar steens delikata frampassning till avgörande målet.. ;) hurra hurra

2007-03-18 @ 20:45:20
Postat av: Magdalena

Haha, Jag kan meddela att jag inte är så happy på din gullegris, eller på Svartvadet för den delen! Jag har sorgestund över Timrå...

2007-03-18 @ 20:47:50
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: ssssandra

haha kan förstå dig hockeyapa... har en till i bygget som inte är så happy.. steen är inget populärt namn här föutom i min lilla stuga :D

2007-03-18 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0