Tonight is the night...

Nu gäller det. Fjärde kvartsfinalmatchen. Vinna eller försvinna, nästan. Vinner inte Timrå ikväll så måste dom vinna tre matcher i rad sen, vilket känns hopplöst! Warg är inte med heller, sviter efter skadan i förra matchen I think, när han blev påpucklad av en modospelare.
 Vi har iaf bunkrat upp med massa onyttigt till matchen, behöver jag säga att min familj tar hockey seriöst? Haha! Nu är det bara en kvart kvar, så jag ska väl börja dra mig mot soffan! x) Kör en vanlig Heja Timrå som avslutning!

Update: Timrå leder med 2-0 efter första perioden! "Vi älskar Timrå" *klapp, klapp, klapp* Hahaha!


117070-207


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där var inte illa pinkat! Här ska krängas ser jag, haha!

2007-03-12 @ 22:25:14
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Emma

Det där var inte illa pinkat! Här ska krängas ser jag, haha!

2007-03-12 @ 22:25:21
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj varför kom det två =O jag är generös med kommentarer idag, hahahah!

2007-03-12 @ 22:25:57
Postat av: Magdalena

Haha JA men dte är bara roligt xD Sen kan jag tillägga att jag har ont i magen efter att ha ätit allt det där , haha x)

2007-03-12 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0