Vanor & Ovanor

Nya frågor!

Vecka 10
Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag? Jag både läser och sitter vid datorn, sen brukar jag poppa musik och hoppa omkring i underkläder på morgonen, haha!
· Vad har du för ovanor? Jag är jättedålig på att stänga skåp som jag har öppnat, haha, jag slänger alla kläder på golvet och jag plockar sällan undan efter mig (förlåt mamma och pappa)
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade. Att ha träning som en vana skulle väl inte skada^^
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra? Folk som aldrig stänger igen en stängd dörr efter sig igen
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag? HAHA, jag har/hade en som blev en tvångstanke, men om jag skriver den blir jag mobbad! Den inkluderade rumpmuskler, bilar och skuggor på vägen iaf x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0