Vilken härlig dag, tralalala...

Blev lite segstartad här idag, men jag kom nyss hem^^ Underbart väder idag, och alla i familjen är ledig så vi åkte upp till vallen med hundarna. En liten promenad i solskenet kändes ganska lockande faktiskt! Uppe i spåret så kom det en annan kvinna med en hund. Den var typ en droppe i havet om man jämför med våra stora så det blev lite kalabalik där ett tag när dom såg varann. Sen slutade det med att en av våra sprang och gömde sig när lillskiten började skälla, haha! Hon är en liten mes^^
När vi kom hem så åkte jag och syrran till Kvissle en sväng, passade på att poppa melodifestivalens bästa låtar, haha! Jag är en sucker för dom^^ Vi gick in på Ica och handlade allt till tacos ikväll. Ska bli mumsigt som vanligt. Jag kan ju tyvärr meddela att även en påse Riesen och Marabou digestive fick följa med hem, men wtf det är ju helg, haha!

117070-197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0