Äcklig...

Jag svär att jag är äckligast i Sverige idag! Var så jäkla trött så jag gick och la mig alldeles för länge efter syrran hade hämtat mig hos J, så jag har knappt hunnit göra nått åt hemskheten, haha! Gårdagens mascara och hästsvans känns hett! Passar även på att inviga den sista tröjan som kom i paketet eftersom den är så fluffig. Jag behöver något att andas i idag tror jag. Nackdelen med det är ju just att man ser tre storlekar större ut i fluffiga kläder, men shit the same! Det är skönt, haha! Nu ska jag dra mig ner mot Accenten och mitt tre-timmars-pass. Som jag känner mig idag tackar jag Gud för att det är så få timmar och i just den affären!



117070-345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0