Borr, dunk, borr...

Vet ni hur less jag är på allt byggarbete nu!? Seriöst, dom håller fasen på att bygga om hela Sundsvall tror jag! Vart jag än jobbar så dunkar det och borras, mitt huvud sprängs snart! Igår när jag var på sko så höll dom på att byta golv så HELA vårt sortiment stod ihopklämt bakom kassan på mindre än halva butiksytan! Så har vi haft det i över en vecka nu för dom la den första delen av golvet förra veckan. Men dom är fortfarande inte klar, dom la bara spacklet (heter det så på golv?^^) igår, sen skulle det slipas idag. Samtidgt har vi kampanj med skor för 99:-, vilket oftast innebär smått kaos. Fatta stressen!! Hoppas det är klart innan jag jobbar där på söndag iaf, måste ju vara lite självisk, haha! Varje gång man kommer till Birsta city  eller går på stan så är det nån butik som har flyttat om, och så kommer det typ vara tills nästa år nångång när allt är klart! Det blir ju fint iaf *tänker positivt*... Imorrn är fröken ledig, yesbox! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0