Dålig uppdatering...

Sorry för dålig uppdatering igår, men jag somnade när vi kom hem med kläder, smink och allt, haha! Det var ju jag, syrran, mamma och hennes kompis Annika som drog ut. Vi åt på Jop's faktiskt, där har jag aldrig varit! Jag åt filé mignon med råstekt potatis, och guuuuuud så gott det var! Jag hade inte ätit nånting sen halv fyra i fredags, så det var nog lite extra gott därför! Till efterrätt blev det klassisk bananasplit, haha!
Eftersom jag däckade igår så vaknade jag ganska tidigt idag. Låg och rullade tummarna ett tag, sen gick jag och gjorde mamma sällskap i köket. Vi spenderade förmiddagen ute på altanen i solen med hundarna. Jag lyckades bli biten lite när jag busade med Bäbis. Lätt att glömma att dom väger över 50 kilo och har vassa tänder, haha!
Nu ska jag glutta lite på det allra sista avsnittet av OC. Lite sorgligt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0