De små liven...

Har inte blivit mycket tid över för bloggen idag heller, har nämligen fått besök enda från Nyköping ikväll! Spännande va?^^ Nu ska jag faktiskt joina Oskar som ligger i min säng, det låter väl ännu mer spännande? Haha, näe jag skojar bara! Oskar är min systerson på tio år som ville sova med mig inatt, för min säng känns som att ligga på moln sa han! Vem är jag att neka, så så fick det bli^^ Håller faktiskt med honom, min säng hemma hos mamma är sjuuukt skön! I love it! Finns tre yngre barn till här plus min storasyster också, så det blir tidig kväll för mig nu. Dom vaknar alldeles för tidigt imorrn, och jag ska ju jobba, så jag behöver sova! Godnatt darlings :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0