Liten kväll ute...

Jag har verkligen ångest över hur lite aktiv jag är här nu, men jag hinner verkligen inte sitta mer! Blir väl kanske bättre snart I hope^^ Blir en lugn och skön helg också. Åkte till J igår igen och kom hem för ett par timmar sen. Måste nog bli bättre på att försöka sova lite tidigare, blir alltid ett par filmer innan det är dags att nanna kudden, och det känns dagen efter!
Nu har jag iaf nyss tagit ett långt skönt bad, för ikväll så ska jag och syrran ut och äta med mamma. Ska bli så himla mysigt, vi har inte gjort nått sånt själva på typ sju år när vi tog hål i naveln, haha! Mammas kompis ska också haka på, så det blir en liten tjejkväll på stan. Mamma var så fin idag när vi kom hem. Hade lockat håret, sminkat sig och tagit på en ny klänning. Så himla sommarfräsch! Var till och med män som hade flirtat med henne på stan, haha!
Nu ska jag torka och platta håret. Har typ inga saker här så vi får köra nödlösningen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0