Märkligt...

När man kollar igenom massa bloggar som man är vana att läsa så ser man ofta nått gemensamt. Det verkar som att väldigt många har tappat orken och lusten att skriva nu för tiden. Jag vet knappt alls vad jag ska skriva här när jag sätter mig. Känns lite trist för jag har alltid tyckt att det är superskönt att kunna skriva av sig om vad som helst här. Fast jag har ju inte varit så mycket själv dom sista dagarna, och jag vill inte hänga ut nån annans privatliv i min blogg. Speciellt inte när man inte vet hur nånting kommer bli. Jag gillar inte den där klumpen i magen och att nån annan har makten över hur min snaraste framtid kommer att se ut. Det är väl bara att bita ihop och ta en dag i taget, I guess...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha jag har aldrig varit speciellt aktiv, o aldrig haft ork att skriva (A) Men nu har jag faktiskt skrivit typ varje dag (mer än vanligt i varje fall xD)...så när alla andra skriver latar jag mig, o när alla andra tappar orken då tar jag tag i bloggandet xD hahaha Snacka om att vara emot strömmen!

2007-05-17 @ 12:51:35
URL: http://pernillaaa.blogg.se
Postat av: sandra

hej apa...

du måste ringa mig snart när du inte jobbar osv.! vi måste ju göra något nån dag typ fika eller nått det är kul :D!

CIAO

2007-05-17 @ 13:55:54
Postat av: Anonym

men du gumman.. då är vi två kan ja säga xD.. Jag vet inte alls va jag ska skriva längre.. det blir bara tomma meningar xD hahaha
kanske blev vårat liv tråkigare när vi fick jobb xD hahahaha

2007-05-18 @ 11:41:40
Postat av: Madde

jag glömde säga att det var jag xD hahaha

2007-05-18 @ 11:42:09
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0