Ny resväska...

Min snygga resväska, har nu kommit in i en ny färg som alla har blivit helt kär i! Både jag och Jessica har den ljusrosa sen innan, men den ser ju nästan dassig ut i jämförelse, haha! Så himla fräsch färg på den hallonröda (lite ceriserosa)! Jag kanske inte skulle ha haft så bråttom när jag köpte min i julas. Äsch, jag diggar min Olis on the run iaf, den har underlättat mina sthlmresor betydligt! Vet bara inte hur jag ska få plats med alla saker i den när jag åker utomlands i sommar! Blir ni sugen så finns det på Wedins för 699-899:- beroende på storleken! Look for Trolley!


117070-350 117070-351

Kommentarer
Postat av: Madde

ahhaha ja din gamla ser juh ut som lila nu xD hahah.. men så äre väl alltid.. när man en har köpt en sak kommer samma vara ut i en bättre vara eller reapris eller någe.. sjukt jobbigt -.- men ja tycker om din väska ändå :D hahaha

2007-05-22 @ 20:49:54
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0