Ödet & shopping...

Vet inte hur många gånger jag har strosat runt i samma butiker nu, och det finns aldrig nått nytt roligt, haha! Lättare när man är i stan för då kan man ju dra vart man vill under lunchen^^ Gick iaf in på H&M och ödet la sig i! Jag behövde verkligen en ny flaska rakgelé, så ser jag att det är kampanj på Gillette, så en sån fick det bli. Rosa flaska naturligtvis^^ Jag är även i STORT behov att nagellacksborttagning, så såg jag att dom hade 50% på en flaska där, jag ba ååh, perfect!! Hade varit ännu bättre om bruden i kassan hade kommit ihåg att dra av rabatten!! Suck...Nu ska jag sluta handla massa skit, så jag kan göra nått under resten av månaden också, haha! Farligt att handla med kort när man inte ser hur mycket man har kvar!

Kommentarer
Postat av: evelina

sa du inte till om rabatten?

2007-05-30 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0