Slutsatsen...

Jag fick ju som sagt mina kläder igår. Eller ja, allt utom den aprikosa tröjan, den kommer senare^^ Jag vet inte riktigt vad jag tycker om sakerna faktiskt! Den vita skjortan går FETBORT, den var ett tält. Jag skulle kunna trycka in tre av mig i den, haha! Den gråa klänningen är jättesöt, men så himla fluffig på! Okej om man ser ut som Mischa Barton och alla vet att man är en pinne egentligen under alla kläder, men jag är nog mer en stock om man jämför med henne! Liksom hey fluffy! Den blåa koftan gillar jag iaf, har den idag som ni ser^^ Jag har den som klänning! Den rosa skjortan var nog helt okej den med, förutom att den är lite för stor. Men där är det bara att dra fram Jörgen 2 (min symaskin) och fixa till den! Eller det är nog inte så bara, det är snarare en jäkla kraftansträngning! Jag köpte en tunika på annandagen som jag fortfarande inte har orkat sy in^^ Haha!


117070-325

Kommentarer
Postat av: skankhoe

den koftan var nice :)

2007-05-04 @ 09:50:46
URL: http://rehab.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är inte alls en stock xD hahaha... sluta nu "oldd" om du är en stock är jag en stor jävla timmervagn med stockar HAHAHA... ehm jo.. asså skyll på bloggen men Jennifer tog kommentaren HAHAH.. stackars pernilla bara hahah

2007-05-04 @ 11:24:09
Postat av: jennifer

Det är du som är söt! (a) (L)

JÄTTEFIN tröja föresten! :D

2007-05-04 @ 12:50:12
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha men en blogg med lite humor är roligare, du är bra på det där x)

2007-05-04 @ 13:31:47
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0