Sunshine...

Så vaknade man till ännu en annan dag. Började med att jag vaknade klockan sex den första gången. Så bra sover jag nu för tiden! Sen låg jag och snoozade i en mindre evighet innan jag klev upp och dränkte huvet under duschen. Har till och med lyckats äta lite frukost idag, så jag är mycket nöjd! Det är väl mest humöret som fattas idag tror jag. Känns som att det kommer dröja ett litet tag innan jag blir på strålande och sprudlande humör, but I'll get there... Känns faktiskt lite bättre när man ser solskenet genom fönstret, hoppas bara att det stannar kvar idag! Näe nu ska jag börja göra mig klar inför jobbet, börjar 12.00.

Kommentarer
Postat av: sandhög

hiihi du kommer bli på sååå bra humör när du ser mig när jag slinker förbi i eftermiddag... kände att det är shopping daxs igen :)! vill du följa med på din lunch?

2007-05-23 @ 11:06:01
Postat av: Madde

men gumman då ....:/

2007-05-23 @ 11:06:52
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0