Utmaning...

Blev utmanad av syrran! Jag utmanar alla som känner sig manad^^ Skriv gärna till mig om ni gör den, så jag kan kolla in!


Tre saker jag inte förstår:
-Vad mina föräldrar tänkte på när dom gav mig mitt namn
-Det manliga könet^^ haha!
-Att killar med självlockigt hår vägrar inse hur jävla heta dom är i det!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
-Nya VR
-Min kamera
-Mobilen

Tre saker jag gör just nu:
-Bloggar
-Kollar på tv
-Pratar på msn

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
-Skydiva
-Gifta mig
-Skaffa en karriär

Tre saker jag kan göra:
-Bära enorma berg av skokartonger
-Min dolda talang är ju tydligen att skjuta med luftgevär (haha^^)
-Prata alldeles för mycket

Tre saker jag inte kan:
-Spela poker
-Göra mig iordning snabbt
-Gå ut i omatchande kläder

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
-Ola^^
-Chasing cars
-Mig

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-Få ett så kallat tålamod! Jag föddes utan!
-Att inte ta åt mig så jäkla mycket av vad andra tycker
-Att ta första steget istället för att vänta!

Tre favoriträtter:
-Hamburgare från Max
-Plankstek
-Tacos

Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag tror jag antar utmaningen :P

2007-05-02 @ 22:50:11
URL: http://rebeeckan.blogg.se
Postat av: evelina

ska de vara chasing cars du menar?

2007-05-03 @ 17:03:29
Postat av: Anonym

och ja du kan kolla min blogg sen för ja antar utmaningen ;)

2007-05-03 @ 18:53:25
Postat av: Camilla

jag antar utmaningen =P senast imorgon ;)

2007-05-04 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0