I feel good, nanana...

Eller inte, jäklar vad dåligt jag mår! Dumma förkylning som kom mitt i allt! Åkte på hockey direkt efter jobbet, därav min frånvaro här. Satt där med rödsprängda ögon och rinnande näsa i tre timmar med 5999 andra personer. Jättekul! Sandra var där med sin pappa också så jag hängde med henne i pausen. Folk lär ju ha trott att jag grät över Modos mål, haha! Vi vann iaf så det är ju huvudsaken. Tror jag ska investera i en Timrå-halsduk så jag blir lite mer äkta supporter så mycket som jag går nu, älskar verkligen hockeystämningen!
Näe nu ska jag fasen dyka ner i sängen och förtränga att jag ska jobba med den här förkylningen imorrn. Det droppar bokstavligen ur näsan, so fucking fresch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0