Namn...

Min mammas sambo blev morfar häromdagen till en liten pojke. Då kommer ju det här med namn upp givetvis. Dom flesta tjejer iaf har väl fantiserat om bröllop och barn nångång, och även bestämt vad man vill att barnen ska heta! Det har även jag! Av alla pojknamn som finns i hela världen, så har jag två namn som jag verkligen, verkligen skulle vilja döpa en son till, dom namnen är Theodore och Lukas. Jag har hållt fast vid det i flera år, det är namn som mina nära släktingar vet om t.o.m. Iaf så hör jag mamma prata i telefon när bebisen hade fötts, och hon frågade vad den skulle heta. Naturligtvis Lukas. Hon sa även i telefonen, oj då, då kommer inte Magdalena bli glad för det har hon velat döpa sitt barn till i flera år, fast jag inte ens var i samma rum! Så väl vet folk om det! Jag och mamma pratade om det efteråt igår, och jag tyckte att huvudsaken var att han inte ska heta Theodore iaf. Så kommer Anders hem idag från jobbet, och jag frågar vad bebisen ska heta mer av nyfikenhet. Nu har ni väl redan räknat ut att svaret är just Theodore! Hur stor chans kan det vara att man prickar dom enda två namnen i hela världen som jag vill ha till samma unge!! Låter säkert jättefånigt, men jag blir faktiskt lite ledsen. Kändes som att fantasibubblan man har haft i flera år sprack...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det är klart..det lät jättehemskt :( Min bror va med om typ en sån olycka för flera år sen oxå.
Det där med barnnamn! Jag har kommit på att man ska vara tyst om vilka namn man vill sina framtida barn ska heta. Då man har syskon som är mkt mer före med de där!
Jag förstår att du faktiskt inte tycker det är roligt.. Det var en som tänkte "sno" ett av mina namn oxå. Det kändes inte roligt alls.

2007-11-07 @ 22:24:52
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Anna Bergström

själv ska min son heta liam =) men magda kan du inte döpa ungen till hmm thom kankse :P

2007-11-08 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0