Ny bok, ingen shopping...

Har spenderat dagen på Birsta City med pappas sambo idag. Tror jag har finkammat hela huset, haha! Jag blev bjuden på fika, och en ny bok. Ni vet hur barn är i en leksaksaffär, så är jag i en bokhandel! Jag valde Den avklädda bruden, vet inte riktigt vad den handlar om mer än det vanliga, kärlek och sex. Författaren gav tydligen ut den anonymt pga att de ska vaar så frikspråkig. Spännande, spännande^^ Jag dras mot rosa böcker tror jag. Jag har alltid tyckt att design och layout är så snyggt i chockrosa så det är säkert därför jag tycker dom ser bra ut, haha!
Annars så köpte jag absolut ingenting, starkt jobbat av mig! Såg dock en hel drös av saker jag vill ha, både inredning och kläder!
Ikväll blir det hockey igen, ska kolla på Timrå-Djurgården, fast först ska jag lyssna klart på Brittans nya platta! Eller dom få låtar som jag inte redan hade iaf! 


image645

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0