Skinnflådd...

Min näsa är bokstavligen skinnflådd, skulle behöva vanliga näsdukar! Får kika efter det imorrn när jag hämtar klänningen tror jag. Anders ska skjutsa in mig på eftermiddagen, så jag slipper åka in med honom när han far till jobbet. Ska se om jag kan lyckas få med mamma också! Det dåliga är bara att dom ser vad allt man köper kostar, haha!
Kvällen har jag spenderat med en gammal kompis som kom och hälsade på förut, fastnade lite framför tvn då, sen nu har jag rakat Anders hår. Mästerverk om jag får säga det själv^^
Min prioritering är att krya på mig, så datorn blir inte så utnyttjad just nu så ni vet =)

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja de va ju ett rätt rimligt pris ändå.. dyrt när man inte har pengar men men.. ja fråga vad hon skulle vilja see. å om anders oxå vill se den hehe.. å ja skilda datum hehe.. men annars så kan du väl skicka ett sms till fredrik eller om du träffar på han å fråga om dom ev är med på att lägga lite till biljetterna :)

2007-11-23 @ 11:32:42
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0