TIK-HV71...

Snacka om en bra match iväll, var jättekul att vara där! Kom dock fram till några punkter under tiden:


1. Det finns en hockeygud

2. Sitta på en hockeymatch kommer aldrig blir bra rehabilitering för ryggskadade

3. Arga gubbar tror verkligen att dom kan hockey bättre än spelarna själva! Idioter!


Ska nog lägga mig inom en snar framtid, så jag kommer upp till jobbet imorrn. Jag kommer verkligen få ångra att jag åkte på hockey när jag kliver upp tror jag. Har nog spänt mig mer ikväll av alla spänning än jag gjorde på promenaden som förvärrade allt. Lär väl märkas! Blir jobb på lördag också, så jag ska väl sova så mycket jag kan =) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: madde

jo förstår det... :( det måste vara jobbigt xD asså jag har läst om ditt inlägg om det flera gånger jag med fast jag vet exakt vad som står xD haha konstigt lixom... men allt känns juh som en dröm.. lixom allt blir suddigare för varje dag som går haha

föresten såg jag matchen på canal + eller va det var haha... dock vare inte särskilt intressant HAHAAHA

2007-11-15 @ 23:14:37
Postat av: Lisa

ååh, hockey är värsta roligt att kolla på live ju ! :D fast på tvn är det skittråkigt.. xD

2007-11-16 @ 13:08:30
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0