Blä-dag...

Vilken dag, helt klart en jag vill gräva ner mig i en grop-dag! Kände mig ju redan lite halvt nedstämd innan idag på grund av allting. Gick på stan en liten stund med Marie och Sandra. Fick ångest över att behöva gå till jobbet eftersom jag hellre ville vara kvar med dom. När jag väl kom till jobbet så fanns det absolut ingenting att göra. Var helt lugnt i butiken och det kom inga varor alls. Fick lite panik över att vår stackars praktikant inte fick nått att göra annat än rulla sina tummar, så jag sa åt henne att hon kunde roa sig med datorn istället. Gick en runda på stan ensam efter jobbet också för att köpa lite grejs jag hade sett innan. Det gick jättebra enda tills jag krossade ett glas på Indiska. Det var inte alls pinsamt, nejnej! Jag blev så irriterad att jag gick hem, haha! Hann iaf med att köpa min kjol, ett par soffkuddar och fotoramar. Ramarna är likadana som dom jag köpte i sthlm, men i mindre format och silverfärgade. Köpte även ett par örhängen till mormor bara för att jag är så snäll! Fint att min snickartumme kom med på bild också^^


117070-603n117070-604



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0