Gräsklipparmannen m.m...

Igår på hockeyn var det ingen mindre än Sundsvalls egna gräsklipparman (han från RixFm som åker Haparanda-Ystad) som gled in på sin åkare med matchpucken. Imorse mötte vi honom när mammas sambo skjutsade mig till jobbet, haha! Ser lite kallt ut det där tycker jag^^
Hade en jättebra jobbdag idag, var verkligen på försäljningshumör så jag sålde riktigt bra! Vet inte hur många skinnhandskar jag blev av med. Själv köpte jag stackade, långa fingervantar som är jättebra när man har kortare tröjor på sig. Hade svarta sen innan, så nu blev det gråa. Köpte även en till mössa, den tredje i samlingen av samma modell! Jag älskar den verkligen så när det kommer nya färger kan jag inte låta bli!
Nu ska jag invänta Idol med syrran som är hemma från Åland över lovet. Imorrn blir det hockey igen när Frölunda möter Timrå!



117070-607

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka söta mössor =)Var har du hittat dom?
Ja Marian Keyes har jag läst nästan alla (alla utom en tror jag!) hehe. Jag beställde PS I love you! idag oxå plus några till. Så billigt på adlibris ju.
Läste klart Där regnbågen slutar...vilken mysig bok! :D

2007-10-21 @ 23:51:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0