Ica - kaos...

Följde med mamma till Ica nyss, alltså vilket totalt koas det är där löningshelgerna! Måste alla handla samtidigt!? När vi stod vid kassan så kikade jag på alla produkter medan mamma stod i kön framför med vår vagn, så kommer en kvinna efter i kön och stänger in mig i hörnet vid hyllorna så jag kom inte ut! Jag skulle ju liksom betala efter mamma, men när jag äntligen tog mig ut därifrån hann jag inte ens lägga grejorna på bandet innan kvinnan packade upp sina efter mammas. Folk är fan galen, haha! Jag slängde mina saker till mammas istället, tänker inte backa längst bak för att nån galen kvinna stänger in mig och tar min plats.
Jag hade inte räknat med så mycket folk heller (vårt Ica är en stor affär + löning, dum tanke) så jag åkte typ i fett hår, osminkad i tights och en stor t-shirt, och naturligtvis finns dom man verkligen inte vill träffa där just då^^ Fast jag orkar inte bry mig idag. Jag köpte iaf min kära Niveakräm som jag såg att dom hade bytt förpackning på, blev värsta fin med blommor och allt (jätteintressant). Sen har jag letat som en galning efter ett bra lypsyl som inte är hårt utan att lyckas, så nu köpte jag nått som man skulle ha över natten. Låter bra det, jag har lite svårt för massa kladd på läpparna när dom är torra. Känns som att det bara fastnar då!


117070-606

Kommentarer
Postat av: Christina

Låter spännande med den krämen är du nöjd?

2007-10-28 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0