I'm alive...

Jag lever, har bara hållt mig borta för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag antar att folk vill veta om håret, och jaa... Det blev väl lite kortare än planerat. Typ 2 dm kortare. Jag lever fortfarande i nån sorts dimma av separationsångest och funderar allvarligt på att önska mig en hårförlängning i julklapp, haha! Allvarligt, det är absolut inget fel på själva klippningen, det blev bara väldigt mycket kortare än jag ville. Om det hade sett ut som det gör nu fast typ 1 dm längre så hade jag varit supernöjd! Jag älskar att ha långt hår, jag har typ alltid haft det, men inte nu (okej, det går fortfarande nedanför axlarna, men jag hade väldigt långt hår innan). It hurts a little! Ni får väl se om jag lägger upp en bild framöver, jag måste vänja mig vid det här först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0