Pigg...

Det blev precis som jag trodde med träningsvärken, har för fasen tom ont i nacken! Vaknade och var pigg tidigt idag, vilket antagligen var lika bra för det går då inte fort att hasa sig fram. Ska försöka hinna med stan innan jag börjar jobba, blir alltid så sent om man ska ta det efteråt. Ska köpa en jättefin, stickad klänning om den finns kvar. Ska köpa en jättefin kjol när lönen kommer också, kanske kan lägga undan den idag. Jag känner mig alltid stressad när jag har sett nått som jag vill ha^^
Näe nu ska jag börja göra nånting så jag kommer iväg, vill bara att det ska bli kväll så jag får träffa J! Om jag nu kommer dit :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag ska sätta in pengar på ditt konto snart. hur mycke ska du ha för pappas present?

2007-10-23 @ 14:08:34
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0