Resumé...

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja sammanfatta dagen. Har gjort mycket, men det har ändå liksom inte hänt nått! Skötte butiken ensam idag när alla andra var på inventering i väskaffären, men jag hade iaf hjälp av vår praktikant. Hann göra massor i butiken så den såg riktigt fräsch ut när jag gick därifrån. Längtar tills vi får den nya inredningen så blir det ännu bättre! På lunchen kom chefen upp och bytte av mig så jag kunde få min lilla timme i lugn och ro. Sprang som vanligt på stan och kom naturligtvis inte hem tomhänt. Jag måste lära mig spara, det här går inte! Iaf så köpte jag den där t-shirten som inte fanns i Birsta. Enda anledningen till att jag ville ha den är för att sova i, vilket gör det hela ännu mer onödigt! Jag vet inte hur mycket sovkläder jag har nu^^ Sen blev det H&M för att köpa min kära duschcreme och bruna strumpbyxor till min gräddvita, stickade klänning. Det var faktiskt akut! Höll på att köpa ett duschdraperi, men hejdade mig (vilket mitt saldo på kontot tackar mig för nu) i sista sekunden och sprang till Apoteksshopen istället. Jag förstår inte varför jag älskar den affären, men jag gör det, så där åkte lite mer pengar. Jag och hon i kassan där började prata helt spontant värsta länge, har aldrig sett människan innan, haha! Det är en positiv sak med att jobba inom handel, man blir lite mer social med främmande människor =)
När jag kom tillbaka efter lunchen så byggde jag om lite i butiken, sen städade jag kontoret, köket och lagret. Jag både dammsög och sopade, känner mig väldigt ambitiös^^ Nu orkar jag inte pladdra på om massa oviktigt, men det slutade iaf med att jag fick gå hem tidigare för chefen tyckte att jag var så duktig idag. Skulle velat ha en guldstjärna i kanten som man fick på lågstadiet dock...




117070-632 117070-633

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaa,jag undrar också vart det inlägget är (A) HAHAHA,förhoppningsvis kommer det snart,men jag känner mig inte helt frisk,asjobbigt :O
omg,jag håller alla mina tummar och tår för att du inte får fredag eftermiddag ;D HAHAHA

2007-10-30 @ 19:43:12
URL: http://aaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0