So sad...

Nu har jag nyss suttit och bölat till Grey's anatomy, hey crybaby! Även fast jag vet vad som kommer hända (jag älskar spoilers så jag är beredd i förväg om det händer nått drastiskt) så är vissa avsnitt så himla sorgliga iaf. Jag ska inte avslöja nått här, men om ni vill veta vad som händer så finns det en episodeguide här! Hela tredje säsongen finns där, och även början på den fjärde. Kvällens avsnitt var det som heter Drowning on dry land, så fortsättningen följer efter det!



117070-601

Kommentarer
Postat av: linnea

jag ba missade programet, också när alla berättade att meredith hade dött, jag började gråta (a) men man förstår lixom vad som kommer att hända!

2007-10-04 @ 19:51:58
URL: http://linnealundstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0