Varm choklad...

Parkerade rumpan vid datorn tillsammans med min frukost (bättre sent än aldrig). Hat blivit smått besatt av varm choklad, så det fick bli det idag med! Var faktiskt mamma som gjorde det till mig, jag har världens bästa! Skulle även överföra bilder till datorn som jag skulle ladda upp här, men nu har usb-kabeln rymt igen så det får vänta! Ska in till stan igen ikväll och jag antar att jag måste sätta mig och sortera alla mina grejor så dom kan slängas upp på vinden. Det kan bli så förstår ni när man tydligen knappt får ha sina egna grejor i sitt hem! Ja, jag är lika bitter som jag låter! Jag kan inte ens hänga upp jackor på hyllan i hallen utan att "någon" slänger in dom på mitt rum igen, det börjar gå mig på nerverna. Jag tror jag ska ta hit grejorna istället, jag vill verkligen inte att dom ska ligga och ruttna på en vind som flera lägenheter har tillgång till! Nu ska jag gå innan jag sitter och jobbar upp min ilska allt för mycket, haha!

Kommentarer
Postat av: olivia

mmm.. varm choklad. kan aldrig bli för gammal för :D

2007-10-08 @ 14:31:27
URL: http://bloggissen.blogg.se
Postat av: Carolina

Haha, ja. Man har sett den så många gånger, men just scenerna med badkaret vänjer man sig aldrig riktigt vid. Dumma film...

2007-10-08 @ 19:09:57
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0