Väsktipset...

På frågan om väskan så har jag tänkt lite. Jag vet egentligen inte hur stor du vill att den ska vara, eller färg m.m, men jag visar tre fina, stora väskor som jag gillar själv! Man får plats med massor av saker, och det följer med långa remmar med alla så man kan hänga dom över ryggen om det är tungt! Den första är i svart syntet och kostar 299:-, den är hur fin som helst i verkligheten! Sen dom andra två har jag ju visat förut eftersom jag har dom själv, men dom är verkligen superbra, jag använder dom jämt! Vezzano-väskan i tyg kostar 399:- och den i syntet kostar 299:-. Alla finns i svart som kanske är smidigast om man vill använda den ofta, men det finns en massa andra färger också! Kommer det in nått nytt snart så kan jag visa fler bilder :)
image594

117070-535117070-499
 

Kommentarer
Postat av: Marla

Ok tack! På birsta va?

2007-10-24 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0