Basker...

Köpte den andra baskern idag, så nu har jag både en tunn och en grovstickad. Funderade på att lämna tillbaka ena, men det blir nog inte så. Den tjocka kan vara bra att ha kvar till vintern! Nu måste jag verkligen försöka packa klart snart. Åker ju imorrn (vet inte om jag har nämt vilken dag innan) och kommer hem på torsdag. Kommer kanske mobilblogga lite så bloggen inte är helt död. Vilken tur att Sandra skulle åka precis nu när mitt vikariat har gått ut så jag kunde bjuda med mig^^ Fick pengar av pappa idag till sthlm, dom var till mat sa han. Dom vet att jag hellre svälter och köper en till tröja än mat så det var väl en liten pik, haha! Beställde även en parfym från taxfreen nu när dom ska åka utomlands så jag får det överstökat. Hoppas dom kommer ihåg den bara! Jag tänkte att det skulle bli en present till mig eftersom jag inte får följa med till Spanien, smart va? Nu har jag inte tid att sitta här längre, jag måste välja vilka produkter och sånt jag ska ha med mig! :)



117070-522 117070-523
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

jaa,I am good ^^ och jag ska dyka in här oftare och kommentera också,promise ^^

2007-09-08 @ 22:15:15
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Lisa

IT/Media på John Bauer går jag nu :) vet inte om jag skrivit upp det nånstans.. så det var helt rätt o fråga xD haha

2007-09-08 @ 23:17:00
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0