Dagens middag...

Jag lagade faktiskt mat idag, känner mig duktig! Är mycket lättare att bara ta fram nått ut frysen, haha! Jag blev sugen på hamburgare, så det fick det bli. Kom dock fram till att det där med att kocka är inte min grej. Ni vet när man ska göra nånting, men man bara står där hjälplöst för man vet inte ens vart man ska börja!? Så känner jag mig i köket, även ifall jag till slut lyckas få till nånting som liknar mat^^ Borde inte ha gjort två stycken heller, för jag orkar bara en iaf!
Jag älskar ju o'boy så jag passade på att köpa den sockerfria (har aldrig testat den) när jag ändå var på affärn, så ikväll ska jag dricka massor av o'boy och äta Nutrilette brownie-bars! Mums!



117070-541

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha,vi har (sad but true) köpt en ny lampskärm nu som är vit och svart,mer neutralt (a) och duktigt av dig att laga mat,jag blir stolt :D
(ses vi på ola i gävle? (A) )

2007-09-17 @ 19:19:44
URL: http://aaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0