Det ska börjas i tid...

Isak är redan som ni ser ett troget Timrå Ik-fan, haha! Eller så kan det mer troligt ha med fadern att göra! Måste be Anders att ta med mig på hockey snart nu när säsongen börjar, det är ju så roligt!
Iaf, jösses vilket drag det var igår från pensiönärernas sida, haha! Tur att syster Viktoria var med, och att mina yngre kusiner var där för resten var verkligen gamla. Vi hade kul för oss själva vid vårt lilla "barnbord" istället. Bror Fredrik med co kom lite senare också så Isak stal showen lite^^
Det var så kul att höra hur många som uppskattar mormor och morfar, dom är verkligen två klippor för deras bekanta ibland. Var så gulligt när mormor sa att dom fortfarande har sina magiska stunder efter 50 år, man ba åh. Hon hade fixat hela festen i smyg också, så morfar visste inget alls! Det bjöds på champagne när vi kom, sen var det förrätt innan en stor buffé med massa gott dukades fram. Efter fick vi jättegod tårta som smakade päron, mums! Sen hade hon fixat livemusik så det blev dans och allt möjligt! Det värsta är alla avlägsna släktingar som man inte har träffat på flera år. Det känns som dom fortfarande vill komma fram och nypa en i kinderna för man
har blivit sååå stor sen sist! Mammas kusin som vi knappt har träffat innan sa till mamma flera gånger att hon har så fina döttrar, alltid kul med smicker!
Mormor är 68 år, har varit gift med samma man i 50 av dom åren och dom fick första barnet när hon var 16. Tänk er att leva ett helt liv med samma person. Det är sånt som man aldrig kommer få uppleva själv, så jag undrar hur det känns...
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, sen kommer förhoppningsvis pappa förbi med mina presenter. Spännande, spännande!




117070-569

Kommentarer
Postat av: alexandra

jaa,bra,äta bör man,annars dör man vet du väl :P tur att du åt av buffén iaf :D
ja nu styr ni för fan upp det här,annars blir jag gaalen och kommer och hämtar er själv (A) HAHAHAHA
vad SÖÖT isak är,jag vill också ha (A)

2007-09-23 @ 13:30:04
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Evelina

åh jag skulle oxå vilja vara med!! låter som ni hade det trevligt iaf! :D söt isak!! va fick du i present?

2007-09-23 @ 17:20:27
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0