Höjdpunkter...

Fick lite bilder från sthlm av Sandra nu. Trevligt att hon fotar mig när jag ligger och sover, haha! Vi fick ju till några höjdpunkter när vi var där, vi lyckades bland annat se både Simpson-filmen (svinrolig) och Disturbia (väldigt seg), men det bästa av allt var när vi hade varit på affärn och båda klagade på att den andre hade varit sur kvällen innan när vi gick på gångvägen. Då utbrister Sandra jätteglatt; Men ikväll är jag glad för du sa att jag har stora bröst, samtidigt som hon visar med händerna! Det var ett skämt och hon trodde vi var ensamma, men det var vi ju naturligtvis inte. Hade lite folk bakom oss på gatan som fick ganska bråttom, haha. Var längesen jag skrattade så mycket!


117070-552 117070-553
 
117070-551 117070-550

117070-554

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0