Möbler...

Nån kanske minns dom där köksmöblerna som jag skrev om innan jag åkte till sthlm, dom finns iaf kvar än så jag funderar på att slå till nu istället! Känns bara inte sådär superkul att köpa grejor som man inte kan använda nu, men samtidigt så är det ju bättre att köpa lite i taget än att måsta köpa allt på en gång! Sen hamnar pengarna bara på kläder annars iaf och då kanske möbler är en lite bättre investering, haha! Har sett en jättefin soffa också, men man ska väl dra gränsen nånstans! Har ju projekt klädkammare att ta tag i först. Pappa svängde förbi igår med min parfym och presenterna, så jag gav honom nyheten att han ska få bygga om då! Han bara skrattade och sa okej, så jag vet inte om han förstod hur seriös jag har varit som har ritat mått på väggarna och allt, haha! Han lär väl om inte annat märka när han måste skjutsa mig till IKEA och bära alla tunga saker^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0