Mot det stora varuhuset...

Bestämde med pappa att han ska skjutsa mig (påminn mig igen varför jag har körkort) till IKEA imorrn så jag kan köpa sakerna till klädkammaren. Sen gäller det att få honom att faktiskt börja snickra om i den och det är väl ett större projekt! Jag är en sån som helst vill att allt ska vara gjort igår, men karlar brukar ju ha en annan inställning ibland, haha! Fast egentligen så är det inte så mycket som ska ändras, bara ta ner ett par hyllor, flytta en, och byta sida på ena pinnen till galgarna. Jag skulle ju egentligen måla om när jag ändå håller på som jag tänkte göra för längesen, men jag orkar nog inte. Vet inte vart jag ska dumpa alla kläder under tiden i så fall heller!
Jag har jätteont i huvet idag så nu ska jag lägga mig i min supersköna säng en liten stund med min bok och ha nedräkning tills Idol börjar!


Kommentarer
Postat av: Stunning

Vilken är din Idol-favorit?

2007-09-25 @ 18:19:59
URL: http://www.stunning.blogg.se/
Postat av: alexandra

men ni kan väl ta bil? :D det gör vi ^^ HAHAH

2007-09-25 @ 18:24:32
URL: http://aaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0