Det här med stora problem...

Jag hade lyckats förtränga det stora problemet; Min hårtork är totalt död!! Det är ungefär det värsta (jag är inte riktigt 100% allvarlig) som kan hända mitt hår. Upptäckte det i min panik-stress igår när jag skulle åka till J, men jag upptäckte det iaf innan jag stoppade huvudet under kranen som tur var. Jag var väldigt nära att antingen börja skratta eller gråta hysteriskt, tillsammans med allt annat som gick fel, haha!  Ni förstår inte hur lång tid det tar innan mitt hår torkar naturligt, så nu får jag väl kliva upp 17 timmar innan jobbet för att hinna med allt... Det känns som att lönen är väääldigt långt borta nu. Undrar om jag ska stjäla med mig en härifrån som nödlösning...



Ni ser ju vilka stora problem det finns här i världen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0