Djävulen bär Prada...

Jag är jäkligt efter med vissa filmer som jag vill se, men ikväll blev iaf en avklarad! Såg på Djävulen bär Prada med syrran nyss, den var väl helt okej. Jag tror att jag börjar bli kräsen när det gäller film, för jag hittar aldrig nån som jag verkligen älskar nu för tiden. Lånade en hel hög filmer av bror idag så jag får väl se om nån annan passar bättre. Jag har väldigt höga förväntningar på Walk the line, som jag heller aldrig har lyckats se! Sen tog jag massa skräckfilmer, det är ju som ni kanske vet min favoritgenre! Tror det var Cloverfield, Saw 4, och 1408, får väl se när jag vågar tita på dom, haha! Ska även kolla på Sweeney Todd och Gone baby gone! :)



image939

Kommentarer
Postat av: Madde

saw 4 vill jag också se. ska nog hyra den och hills got eyes 2 xD men så tråkigt att se dem själv :O

2008-04-15 @ 11:42:41
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0