Hängig och fortfarande utan dator...

Datorn är fortfarande ur funktion, går nog inte ens att rädda, men jag har lånat Anders bärbara för tillfället! Jag är inte alls van med såna så det här tar tid, haha! Ska inte sitta så länge heller, för jag har en förkylning på g så jag känner mig ganska hängig... Blev inte bättre av att jag satt bra länge uppe på garage-vinden och letade igenom massa gamla kartonger. Skulle försöka hitta gamla nalle puh-tavlor som jag målade för flera år sen som Isak skulle få till sitt rum (han har nalle puh-tema), men jag vettefasen vart mina kartonger står! Inte så lätt att gräva bland massa tunga kartonger, krypandes på en iskall vind! Synd att han inte kan ha min egensydda pyjamas istället, den skulle ju matcha ganska bra :)



117070-855

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hallå där.
Jag hoppas att du har några nalle-puh tavlor kvar för Hanna har 2 stycken av dom iallafall :-)
Dom är jättefina barntavlor. Annars får du pyssla lite igen....Hälsa syster o mamma
/A

2008-04-13 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0