Mycket folk...

Det kändes lite ovant att ha så mycket folk på jobbet idag, men kul var det! Hoppas det håller i sig nu när man kan handla nya fina vårsaker. Känns som att mina stövlar snart får åka in i kartongerna igen, ska bara lämna in dom till skomakaren och klacka om dom först. Lika bra att få det gjort! Måste även kemtvätta min ljusa vårjacka vilket känns mindre roligt. Har ingen aning om vad det kostar heller...
Nu ska jag måla två skyltar åt mamma innan maten! Hppas ni har en trevlig lördag :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha okej xD ja jag hoppas jag får tillbaka något iår :) eftersom jag fick förra året så tror jag att jag får denna gång med hehe.

hur gick det föresten med undercoverpersonalen? xD

2008-04-05 @ 19:11:26
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0