Örhängen...

Jag jobbade i två butiker idag, och på väskaffären såg jag lite ny smyckesrea som jag kollade in. Hittade två par örhängen där som jag har velat ha ganska länge, men aldrig kommit till skott så jag passade på nu. Det var dom svarta och dom små strass-stjärnorna i sterlingsilver. Mer strassörhängen är ungefär det sista jag egentligen behöver. Sen köpte jag dom guldiga som jag aldrig har gillat för dom är rätt läcker ändå med lite retrostil. Köpte dom för att dom skulle passa bra till en lila-gul klänning som jag vill ha. Bra att jag köper smycken till plagg jag inte ens äger... Det blev även en fotlänk till mamsen!
Jag har så mycket smycken nu att jag knappt använder nånting för jag kan inte välja vad jag ska ha på mig, haha!
Apropå smycken så var det en ung kille som handlade skor av mig idag som sa (ungefär); Jävlar vilken stor diamant du har på fingret, synd att den inte är äkta! Man får inte mobba min fina guldfynd-ring sådär! Jag sa att jag övade inför min vigselring ;)



117070-919117070-918
117070-920

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0