Sjukgymnastik...

Det var bara att kliva upp med tuppen och gå på sjukgymnastiken imorse. Min rygg är ju fortfarande inte bra sen den blev lite manglad i bilolyckan, så nu håller dom på att kolla upp det. Ryggen domnar helt plötsligt bort ibland, känns skitläskigt! Det är bara det senaste symtomen som börjar dyka upp, det har inte gått en enda dag utan ryggvärk, så jag har ju nått annat fel också. Min sjukgymnast har iofs sagt att mina ryggkotor inte är helt hundra så det kan vara nått fel där. Jag har iaf ett par övningar som det är meningen att jag ska göra varje dag, men känner jag mig själv rätt så kommer jag ganska snabbt att glömma bort att göra dom! Vi får väl se vart detta slutar...
Gick på stan efter och köpte ett litet fynd, visar sen eftersom jag inte har nån kabel här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0