Tid över...

Det blev lite tid över innan jag måste åka, så varför inte sitta här? Jag som hade så mycket att skriva om för en gångs skull, t.ex Josefin Crafoord var på mitt jobb och kollade på skor (hon var konferencier på en modevisning), det är äntligen vår här (24 grader på balkongen), hur bra Supersugen var eller inte var (såg den med J i helgen, den var rätt rolig faktiskt), men hur kul är det nu. Det är ju old news, haha!
Igår spenderade jag kvällen hos Marie iaf. Jag skulle inte stanna så länge egentligen, men jag råkade fastna framför massa nya Desperate housewives-avsnitt, och sen började vi prata om barnförbjudna saker så då fastnade jag ännu längre, haha! Jag har lite sömnbrist...
Just det ja, det här är till mina närmaste! Ring inte på min mobil om ni vill nått för den är död. Råkade glömma laddaren... Dåligt, jag vet... Hur gjorde man innan mobilen fanns? Iaf ring hem om det är nått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0