Träningsvärk...

Omg vilken träningsvärk jag har i benen. Känns som jag struttar fram som en pingvin, haha! Visserligen är ju dom ganska söta, men det klär dom bättre än mig! Körde min jäkla Carmen-dvd tills jag mådde illa igår, men det blev ju gjort iaf!
Sen hann jag bara fika upp trippelt av dom kalorierna som jag gjorde av med under träningen när jag fikade min chokladtårta, sen fick syrran skjutsa mig till J. Kollade på 27 dresses, den var ungefär så bra som jag trodde. Helt sevärd iaf! :) Nu ska jag spurta lite så jag blir klar innan jobbet, wroom säger det! ;)


117070-934

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA men sluta :O klart inte haha. Jag beställde via katalog och inte internet, så jag får väl skylla mig själv antar jag haha. hur blir det föresten på lördag? ska du jobba imorgon kväll? fundera på om jag kanske kunde ta bussen in till dig och sova hos dig och sen att vi går på volvo och sen lite annat på lördagen och så.. för vi ska se på bio på lördag kväll i sundsvall och fredde ville inte åka flera gånger -.- vilket jag förstår men om jag inte får omvandla hans tankar så kankse möjligheten finns hos dig? vore tråkigt att missa honom så jävla nära hem xD ahhaha

2008-04-10 @ 13:31:04
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Madde

haha ja jag ska höra med fredde en gång till hur han gör xD men pernilla då :O hon sa att om du hade planerat att hon skulle komma så skulle hon sova hos dig xD hahaha så själv bliru juh inte :)

ja ja vet mer ikväll som sagt (a) men äre säkert då? haha (a)att ja kan komma om det blir så (a)

2008-04-10 @ 14:28:49
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Jen

Ja har också träningsvärk i benen! =(

2008-04-10 @ 15:49:07
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Madde

ja snacka med henne.. ska hon sova kommer nog jag med :D lixom roligt att göra ngt annat för en gångs skull HAHA.. och hur ofta träffar man er då? 8-) haha men ja ska snacka med fredde innan ja bestämmer mig ahaha

2008-04-10 @ 15:54:36
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0