Många timmar blir det...

Kollade nyss in veckans schema och såg att jag jobbar mer än heltid den här veckan. Vad trött jag blev helt plötsligt, haha!  Inte så konstigt med alla extratimmar som blir. Igår hade jag inte ens ro att ta min lunch eftersom jag var så stressad, sen stannade jag kvar när jag hade slutat för jag kunde inte gå hem när det var så stökigt i butiken. Jag får ingen ro då! Idag jobbade jag en extra timme, och börjar tidigare än planerat imorrn... Jag längtar till nästa vecka, den blir (peppar, peppar, vi vet hur det brukar gå med mina lediga dagar) riktigt soft! :)

Kommentarer
Postat av: Evve

Hehe nu tycker ja du är lite stygg mot henne ;)

2008-08-13 @ 12:52:40
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0