Morgonritualer...

Jag tror jag har kommit på varför det är så jobbigt att kliva upp ur sängen jämt. Det är för att det tar så jäkla lång tid innan jag är klar att gå utanför dörren! Jag tycker att det är sjukt jobbigt att fixa till mig, haha! Nu väljer jag det visserligen själv, men som jag ser ut annars... Njaa, det är nog värt den där extra timmen ändå!

Lite facemist från makeupstore i facet så allt sitter på plats! Måste skydda håret med handduk så det inte blir blött när man sprayar. Det är ungefär så jag skulle se ut utan hår skulle jag tro! Sen åker min bästa kompis locktången fram, och även det tar ca 100 år... Mmm, morgonritualen är en mycket vacker period med allt kladd och hår som står åt alla håll ;)




Kommentarer
Postat av: Madde

själv är man inne i en period nu när man skippar smink haha. men läre väl bli ändring på det nu när skolan börjar :O haha

2008-08-18 @ 18:59:59
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0